Nekad ModdeW | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/moddemoddemodde/

Ditt Hex-ID: steam:110000140cd2a0a

Vad är din discord tagg? .modde

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: banklak.pngban2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ni bannade mig för att jag använde fusk på servern, och jag förstår att det var ett stort misstag från min sida. Jag använde silent aim, och jag vet att det var emot reglerna. Det var inte rättvist mot de andra spelarna, och jag förstår att ni inte kan tillåta sånt på en server som Unive, där alla ska spela på lika villkor. Ni tog rätt beslut, och jag förtjänade att bli bannad. Jag vill verkligen säga att jag ångrar mig. Unive är så himla bra, och jag respekterar verkligen allt jobb som philip320 och resten av staff-teamet gör för att hålla servern rättvis och rolig för alla. Det var ett misstag av mig att fuska, och jag vill visa att jag kan spela på rätt sätt och respektera de regler ni har satt upp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade på Unive. Jag hade precis varit med i en skottlossning och var på väg till sjukhuset när jag plötsligt blev kickad av philip320. Strax efter det blev jag bannad från både servern och Discord. Det kom ganska plötsligt, men jag förstod direkt varför. Jag använde ju fusk, och det är något som inte är tillåtet på servern. Jag borde ha tänkt efter innan jag gjorde det, och jag förstår nu hur fel det var. Jag gjorde ett stort misstag och ångrar verkligen det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, det var helt och hållet mitt eget fel. Jag gjorde ett dåligt val, och jag visste att det var emot reglerna. Jag kan inte skylla på någon annan än mig själv, och jag accepterar att bannen var rättvis. Ni gjorde ert jobb som staff, och jag respekterar det. Det har nu gått över 3 månader sedan bannen, och under den tiden har jag tänkt mycket på mina handlingar. Jag har insett hur dumt det var att fuska och hur mycket jag förstörde för mig själv. Jag har lärt mig en viktig läxa och vill verkligen visa att jag kan göra bättre ifrån mig framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på Unive sedan 2022, och under den tiden har jag fått ungefär 4 bans. Alla mina tidigare bans var väldigt milda och handlade om små misstag som jag gjorde när jag fortfarande lärde mig reglerna. Det var aldrig något seriöst eller något som störde spelet för andra på ett stort sätt. Jag ser mig själv som en "grön" spelare som vanligtvis försöker följa reglerna och inte skapa problem. Men den här gången var det annorlunda. Att fuska är inget litet misstag, och jag förstår att det är ett allvarligt regelbrott. Jag ångrar verkligen att jag valde att göra något så dumt, och jag har lärt mig mycket av detta. Jag vet nu att jag måste respektera reglerna och spela ärligt för att visa att jag kan vara en del av communityn igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort så mycket annorlunda. Först och främst borde jag aldrig ens ha tänkt på att fuska. Det var ett dåligt val som jag inte tänkte igenom ordentligt. Jag visste att det var emot reglerna och att det skulle kunna leda till en ban, men jag gjorde det ändå. Jag borde ha respekterat reglerna och tänkt på hur mina handlingar kunde påverka andra. Om jag hade spelat rättvist från början hade jag fortfarande kunnat vara en del av Unive och haft kul med alla andra spelare. Servern är en fantastisk plats med en bra community, och jag förstörde det för mig själv genom att inte följa reglerna. Jag ångrar verkligen att jag inte gjorde bättre val och att jag inte respekterade allt det hårda arbete som staff lägger ner för att hålla servern rättvis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig jättemycket under de 3 månader som gått sedan jag blev bannad. Jag har insett hur viktigt det är att följa reglerna och att respektera både servern och alla spelare. Fusket förstörde inte bara för andra, utan det förstörde också för mig själv. Jag har insett att det aldrig är värt att ta genvägar som bryter mot reglerna, och jag har lärt mig att uppskatta den rättvisa och roliga miljö som Unive erbjuder. Jag har också haft tid att reflektera över hur mycket jag älskar att spela på Unive och hur mycket jag saknar att få vara en del av communityn. Jag vet att jag gjorde ett stort misstag, men jag hoppas att jag kan få en chans att visa att jag har förändrats. Jag vill be om ursäkt till hela staffen, särskilt philip320, för att jag gjorde ert jobb svårare och för att jag inte respekterade reglerna.

Om jag får en ny chans lovar jag att aldrig mer bryta mot reglerna. Jag vill visa att jag har lärt mig av detta och att jag kan vara en positiv del av Unive-communityn igen. Tack för att ni tog er tid att läsa detta, och jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans att visa att jag kan göra bättre ifrån mig!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka