Nekad ModdeW | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/moddemoddemodde/

Ditt Hex-ID: steam:110000140cd2a0a

Vad är din discord tagg? .modde

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: banklak.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag gjorde ett stort misstag och bröt mot reglerna genom att fuska. Jag ångrar det verkligen och förstår att det var fel. Unive är en seriös och välskött server där alla ska kunna spela på ett rättvist och roligt sätt, och det jag gjorde gick emot det. Jag borde aldrig ha fuskat, och jag förstår nu hur mycket det förstörde, både för mig själv och för andra spelare. Jag respekterar ert beslut att banna mig eftersom jag vet att ni bara gör ert jobb för att hålla servern rättvis och bra för alla. Det har nu gått sex månader sedan jag blev bannad, och under den här tiden har jag verkligen hunnit tänka igenom mitt misstag. Jag har insett att det inte var värt det och att jag borde ha spelat rättvist från början. Jag saknar att vara en del av Unive-communityn och hoppas att jag kan få en ny chans att visa att jag har förändrats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad var jag inne på servern och spelade som vanligt. Jag var mitt i en RP-situation när jag plötsligt blev kickad av philip320. Kort därefter blev jag bannad från både servern och Discord. Först blev jag chockad, men jag förstod snabbt varför det hände. Jag visste att jag hade brutit mot reglerna och att det fanns konsekvenser för det. Det var mitt eget fel, och jag borde aldrig ha satt mig själv i den situationen från början.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt och hållet mitt eget fel. Jag visste att det jag gjorde var emot reglerna, men ändå gjorde jag det. Jag förstår att ni tog det beslutet och jag har ingenting att skylla på förutom mig själv. Jag har haft tid att tänka över det här i sex månader nu, och jag inser verkligen hur dumt det var. Det är inget jag skulle göra om, och jag ångrar att jag inte bara spelade spelet som det var menat att spelas från början.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på Unive sedan 2022 och under den tiden har jag fått totalt fyra bans. Men alla mina tidigare bans var för ganska milda saker och inget som var särskilt allvarligt. Jag har aldrig varit en spelare som ständigt skapar problem, och jag har alltid försökt att rätta mig efter reglerna när jag gjort fel. Den här bannen var däremot mycket mer allvarlig än mina tidigare, och det har verkligen fått mig att förstå hur viktigt det är att alltid spela rättvist. Jag har lärt mig min läxa och vet nu att jag aldrig vill hamna i den här situationen igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ens ha funderat på att fuska. Jag vet att det var ett dåligt beslut, och jag borde ha förstått att det bara skulle leda till problem. Om jag bara hade följt reglerna från början hade jag fortfarande kunnat vara en del av communityn, och jag ångrar att jag slängde bort den chansen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig väldigt mycket. Jag har förstått hur viktigt det är att spela rättvist och att följa reglerna. Fusket förstörde inte bara för andra, utan även för mig själv. Jag vill inte längre vara någon som bryter mot reglerna, utan någon som respekterar dem och spelar spelet som det ska spelas. Jag hoppas verkligen att jag kan få en ny chans att visa att jag har förändrats. Jag vill bara komma tillbaka, spela rättvist och vara en del av Unive igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka