Nekad ModdeW | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/moddemoddemodde/

Ditt Hex-ID: steam:110000140cd2a0a

Vad är din discord tagg? .modde

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: banklak.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ni valde att banna mig eftersom jag bröt mot reglerna genom att fuska. Jag förstår helt och hållet varför ni gjorde det, och jag ångrar verkligen mitt misstag. Jag vet att fusk inte är tillåtet på Unive, och det jag gjorde var fel. Jag borde aldrig ha använt fusk, och jag förstår nu hur det påverkade spelet och alla andra spelare. Jag vill verkligen be om ursäkt för mitt misstag. Jag inser att Unive har regler för att skapa en rättvis och rolig spelupplevelse för alla, och jag bröt mot den principen. Jag ångrar det djupt och vill verkligen visa att jag har förändrats. Jag respekterar staffteamets arbete och allt ni gör för att hålla servern så bra som den är. Det har nu gått nästan fem månader sedan jag blev bannad, och under den tiden har jag verkligen tänkt igenom vad jag gjorde fel. Jag har insett att mitt beslut att fuska inte bara påverkade mig själv utan också alla andra som spelade på servern. Det var orättvist mot dem, och jag skäms över att jag var en del av det. Jag har lärt mig av mitt misstag och vet nu att jag aldrig kommer att göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad var jag mitt uppe i att spela på Unive. Jag var med i en scenario när jag plötsligt blev kickad av philip320. Kort därefter blev jag bannad från både servern och Discord. Jag insåg direkt vad som hade hänt och varför jag blev bannad. Jag visste att det berodde på att jag hade brutit mot reglerna, och jag förstod att det var ett rättvist straff. När jag blev bannad kändes det verkligen som en chock. Jag hade spelat på Unive länge och hade alltid haft roligt där. Det var först när jag förlorade tillgången till servern som jag insåg hur mycket jag faktiskt uppskattade att vara en del av communityn. Jag har saknat att spela där varje dag sedan dess, och jag har haft mycket tid att tänka på vad jag gjorde fel och hur jag kan förbättra mig. Nu, efter nästan fem månader, har jag verkligen förstått hur dumt det var av mig att fuska. Det gav mig ingenting i längden, och istället för att få en bättre spelupplevelse förstörde jag allt för mig själv. Jag önskar att jag kunde gå tillbaka och göra om allting på ett bättre sätt, men det enda jag kan göra nu är att bevisa att jag har lärt mig av mitt misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Jag gjorde fel, och jag vet om det. Jag bröt mot reglerna, och jag visste redan innan att fusk inte var tillåtet. Jag har inget att skylla på och tar fullt ansvar för mitt misstag. Staff gjorde helt rätt som bannade mig, och jag respekterar det. Jag vill verkligen be om ursäkt till hela staffteamet och communityn. Jag vet att det ni gör är för att skapa en bra miljö för alla spelare, och jag respekterar det mycket mer nu än vad jag gjorde innan. Om jag får chansen att komma tillbaka kommer jag att se till att alltid spela enligt reglerna och visa att jag har förändrats.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på Unive sedan 2022, och under den tiden har jag fått totalt fyra bans. Alla mina tidigare bans var väldigt milda och inget allvarligt. Det var små misstag som jag har lärt mig av. Jag har aldrig varit en problemspelare eller någon som medvetet försökt att förstöra för andra. Den här bannen var dock annorlunda eftersom det var ett allvarligare misstag från min sida. Jag förstår att fusk är något som inte kan tolereras, och därför har jag verkligen tagit mig tid att tänka igenom mina handlingar. Jag har insett hur mycket jag förlorade genom att inte respektera reglerna, och det är inget jag vill uppleva igen. Det har nu gått nästan fem månader sedan jag blev bannad, och under den här tiden har jag förändrats mycket. Jag har förstått vad jag gjorde fel och varför det var ett så stort misstag. Jag vill verkligen visa att jag är en annan spelare idag än vad jag var då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort mycket annorlunda. För det första borde jag aldrig ens ha tänkt tanken att fuska. Det var ett onödigt och dumt beslut som jag aldrig borde ha tagit. Om jag hade tänkt efter lite mer hade jag förstått att fusk aldrig leder till något bra. Om jag bara hade spelat rättvist och följt reglerna från början hade jag fortfarande varit en del av Unive idag. Jag hade kunnat fortsätta spela, utveckla min karaktär och ha kul med mina vänner på servern. Men istället valde jag en genväg som förstörde allt för mig. Jag har lärt mig att det är mycket bättre att spela ärligt och njuta av spelet på det sätt det är menat att spelas. Jag vet nu att jag aldrig vill hamna i den här situationen igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig väldigt mycket. Det har nu gått nästan fem månader sedan jag blev bannad, och under den här tiden har jag verkligen tänkt igenom mina handlingar. Jag har insett hur viktigt det är att följa reglerna och att alltid respektera både staff och andra spelare. Jag har också insett hur mycket jag saknar att spela på Unive. Det är en fantastisk server med ett riktigt bra community, och jag är verkligen tacksam för den tid jag fick där. Jag tog det för givet innan, men nu förstår jag hur mycket jag uppskattar allt arbete som läggs ner på servern. Jag vill be om en chans att komma tillbaka och bevisa att jag har förändrats. Om jag får en ny chans lovar jag att alltid spela enligt reglerna, att respektera alla på servern och att aldrig göra om mitt misstag. Jag har insett vad jag förlorade, och jag kommer att göra allt för att aldrig förlora det igen. Jag vill ännu en gång be om ursäkt till hela staffteamet och communityn. Jag vet att jag gjorde fel, och jag ångrar det verkligen. Jag hoppas att ni kan se att jag menar allvar och att jag verkligen vill förbättra mig. Tack för att ni tog er tid att läsa min ansökan!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka