moberg2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

moberg2

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830403494/

Ditt Hex-ID: steam:11000016a6471af

Vad är din discord tagg? moberg

Vem var det som bannade dig? carlennn

Bild på banmeddelande: ggfgf.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var i en one way och det var typ 10 poliser där och mitt vapen kom ej upp och då valde jag c-logga som var väldigt dumt kunde bara låtit dem ta mig så att allt skulle bli lättare och jag ej skulle bli bannad i 20 dagar har bara 2 dagar kvar men det har varit så jävla tråkigt utan unive och vill verkligen tillbaka nu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja som sagt jag c-loggade för jag hade 10 poliser på mig och kanske inte c loggat hadde jag ej gjort det hade jag kunnat spela nu men valde att vara dum i huvudet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa mycket då jag vet att det är hårda åtgärder och kanske ej hamna i den sittsen och använda mig av socialrp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Senast ändrad:
Ligger ingen ban på det hexet, återkom med korrekt hex.
Tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka