Nekad MOBERG | Ban överklaganc [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MOBERG.

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354614690

Ditt Hex-ID: 1100001178149a2

Vad är din discord tagg? Ponk#2317

Vem var det som bannade dig? Swedie

Hur lång tid var din ban? 11 dagar 11 timmar 46 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lall ~Swedie.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen att jag försökte öppna en låst bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis sprang runt vid torget och då jag är ny till servern så hade vi inget att göra, våran plan var att sticka till arbetsförmedlingen för att söka jobb, men sedan stod en bil mitt på vägen som ingen satt i eller var nära, jag testade då att öppna bilen av ren nyfikenhet då jag är ny till spelet (jag slog/sparka alltså inte på bilen) men då den var låst gick det inte och sedan blev jag utkastad och texten (Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lall ~Swedie. Återstår: 11 dagar 11 timmar 46 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se) visades upp...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. antar att det var jag som gjorde fel som försökte öppna den låsta bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig varit bannad, hann spela i ca 10 minuter:/

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka skaffa jobb direkt men eftersom att jag var så ny till spelet så visste jag inte riktigt hur man gjorde så då sprang jag bara runt och utforskade en stund vilket jag antar var fel gjort, jag skulle heller inte ha försökt öppna en bil som inte är min.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att servern är seriös och att jag inte bara ska springa runt, jag ska istället försöka bygga min "gubbe" genom att skaffa jobb och pengar exc.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Vill att du utvecklar din ban överklaga. Välkommen att skriva om din ban överklagan om 24h. Mvh BotMelwin

Hur vill du att jag ska utveckla, eller vilken del ska jag utveckla?:)

Tillbaka