Inaktuell Moberg | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moberg

Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ditt discordnamn: Moberg#0001

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2006

Varför ska just du bli staff? Det som främst skiljer mig från många andra är mina unika kvaliteter. Jag en väldigt driven och målmedveten människa som aldrig låter något komma i vägen för att jag ska uppnå ett satt mål. Genom mina år har jag lärt mig att ta många beslut som har påverkat mig och andra positivt men med det kommer också nedgångar och med detta har jag lärt mig acceptera nedgångar och alltid försökt ställa saker till rätta samtidigt som jag blickar fram till de bättre. Detta har också gjort att jag vågar ta stora beslut. Jag försöker alltid hitta motivation som kan få mig att arbeta 10x bättre och mer effektivt. Jag är väldigt social och utåtgående och detta skulle påverkat support ärenden som jag är med i positivt. Jag är en rättvis och ärlig människa och detta anser jag är en stor brist hos många andra människor och därför skulle just jag vara passande till att vara med i staff teamet.

Jag har aktivt spelat på Unive i drygt 11 månader och med detta har jag också sett många positiva saker men väldigt många negativa saker som verkligen behövs förbättras. Jag har skaffat mig en bild av hur RPn verkligen ser ut och detta skulle ge mig ett "försprång" i mitt staff arbete då jag vet vart jag ska blicka och vilka saker jag ska fokusera på nära jag väl speccar. Till exempel är lall en av de största bristerna på servern och jag vill vara med och stabilisera detta samtidigt som jag hjälper till att höja RP nivån. Jag vill också visa att man inte bannar bara för att banna eller för att vara dryg, utan att en ban sker för att visa en spelare att de gjort fel, hur de har gjort fel och hur de kan ändra på sin RP samt undvika regelbrott. Ett annat större problem inom RPn är de "erfarna" spelarna som varit på unive under en längre tidsperiod. Dessa spelarna är några som förmodligen fått många bans och en del av dessa lär sig verkligen inte utan tror att de kan göra vad som helst bara för att de har varit här längre. Dessa spelarna måste antingen visa att de vill och kan förbättra sig eller bli bannade permanent från servern. Jag skulle vara en staff som skulle vågat ta ett sådant beslut samt jobba med att utveckla dessa spelarnas RP.

Jag har tidigare varit Helper och anser att jag gjorde mitt jobb bra, men nu känner jag att jag vill börja om på nytt och visa vad jag verkligen går för. Jag har erfarenheter inom alla commands och vet hur saker och ting går till. Jag har sett hur nya problem har uppstått och som innan vill jag vara med och förbättra den här servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00-22:00
Tisdag: 15:30-22:00
Onsdag: 15:00-22:00
Torsdag: 16:00-22:00
Fredag: 17:00-02:00
Lördag: 12:00-02:00
Söndag: 12:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har aktivt spelat på Unive i ungefär 11 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare varit helper och vet hur allt fungerar, commands, forumet osv. Jag har också varit staff i större communitys där jag har lärt mig att vara med i ett större staff team och utveckla en server tillsammans med dessa.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är öppen för alla förslag och är villig att anpassa mig utifrån vart ni ser mig mest passande.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka