- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel
Vad är ditt discord namn? noel58671
Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Åke sudberg och han är 18 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Schysst och sprider bra energi
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han mådde skit i skolan och hade inga vänner alls och blev depprimerad. Framtidsplaner: Han ska försöka bli polis och göra staten bättre. men om allt skiter sig så går han till den mörka sidan
Vad kan du bidra med till serverns RP? Social RP och roliga scenarion
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna varje scenario för att ha kul
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Att man inte får slåss eller döda personer utan bakomliggande scenario. VDM, att man inte får använda sitt fordon som ett vapen
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag inte kommer ställa till med dålig RP på servern om jag blir medlem
Vad är ditt discord namn? noel58671
Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Åke sudberg och han är 18 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Schysst och sprider bra energi
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han mådde skit i skolan och hade inga vänner alls och blev depprimerad. Framtidsplaner: Han ska försöka bli polis och göra staten bättre. men om allt skiter sig så går han till den mörka sidan
Vad kan du bidra med till serverns RP? Social RP och roliga scenarion
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna varje scenario för att ha kul
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Att man inte får slåss eller döda personer utan bakomliggande scenario. VDM, att man inte får använda sitt fordon som ett vapen
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag inte kommer ställa till med dålig RP på servern om jag blir medlem
Senast ändrad: