M1rtenn
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilton
Vad är ditt discord namn? hata_aik
Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Håkansson, 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, rolig och seriös
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppväxt i centrala sthlm, lever ett schysst hus, har föräldrar som är sten rika, han själv är framgångsrik, framtidsplaner är att gå med ett hyfsat stort gäng och försöka bli känd i staden.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och seriös rp, jag är erfaren inom rp och jag är ingen lallare, jag kommer också bidra med rolig rp och satt alla får en rolig och seriös upplevelse här på unive
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska alltid gå efter rp och inte bar för sin egna vinst, t.e.x att jag rpar dåligt för att få ett vapen t.e.x.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? fear rp på en annan server, att jag inte värna om mitt liv
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, dödar/slår någon utan anl, vdm när du använder bilen som ett vapen, metagaming när man tar information utan för sin karaktär, t.e.x att man snackar me en vän i discord o sånt
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer bidra men bra, seriös och rolig rp här på unive
Vad är ditt discord namn? hata_aik
Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Håkansson, 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, rolig och seriös
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppväxt i centrala sthlm, lever ett schysst hus, har föräldrar som är sten rika, han själv är framgångsrik, framtidsplaner är att gå med ett hyfsat stort gäng och försöka bli känd i staden.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och seriös rp, jag är erfaren inom rp och jag är ingen lallare, jag kommer också bidra med rolig rp och satt alla får en rolig och seriös upplevelse här på unive
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska alltid gå efter rp och inte bar för sin egna vinst, t.e.x att jag rpar dåligt för att få ett vapen t.e.x.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? fear rp på en annan server, att jag inte värna om mitt liv
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, dödar/slår någon utan anl, vdm när du använder bilen som ett vapen, metagaming när man tar information utan för sin karaktär, t.e.x att man snackar me en vän i discord o sånt
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer bidra men bra, seriös och rolig rp här på unive