Nekad Mjällis Gurra | Ban Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjällis Gurra

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199540529198/home/

Ditt Hex-ID: steam:11000015e30e82e

Vad är din discord tagg? real.mjallis

Vem var det som bannade dig? toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-29 235525.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag fuskade och detta var helt helt helt dumt gjort utav mig och detta kommer aldrig hända lovar jag. Jag saknar unive föpr det var den bästa servern jag någonsin har kört på helt unik server som jag älskar. Saknar unive super duper mycket och jag ösnakr unban för jag saknar allt med denna server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. fick ett pm att jag var p bannad av någon bot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill erkänna att jag gjorde fel när jag fuskade på Unive. Det var ett dumt beslut som gick emot både reglerna och själva meningen med Unive. Jag tog genvägar istället för att spela spelet som det var tänkt, och det ångrar jag verkligen idag.
Servern betydde mer för mig än jag insåg då. Gemenskapen, karaktärerna och alla minnen är något jag saknar jätte mycket. Om jag fick chansen igen hade jag gjort annorlunda och visat mer respekt för både spelet och spelarna. Det här är något jag har lärt mig av, och jag tar ansvar för mitt misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för jag hade mobilen uppe när jag var död (powergaming) det har jag aldrig gjort efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte fuska och köra vanligt som alla andra för det är jätte dåligt och osmart och allmänt jävla hjärn dött, jag förstod inte hur man kan va så hjärn död och fuska det är jätte dåligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att aldrig fuska igen för det är jätte dåligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka