Ej Antagen Mjällis Gurra | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjällis Gurra

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? smokedbyme

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015e30e82e

Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. jag brukar hänga med mitt gäng och åka runt eller allmänt bara vchilla i gänghuset. Vi brukar ha roligt me varandra tycker jag, de är roliga killar i gänget skulle jag säga.

Hur länge har du varit medlem på Unive? tror det är ca 5 månader, vet inte riktigt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/kDyw6RoVxFCe4eCdy?invite=cr-MSx0cWksNDAyNDE5NjUx

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. kicka folk som lallar runt och ha respekt mot alla och vara allmänt trevliga och aldrig abusa något för det är tråkigt och respektlöst.

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill bygga upp servern genom att vara typ en mini staff skulle man väll kunna säga, och jag möter på mycket lallare när jag är ute och rpar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är om man typ kickar folk helt utan anledning eller om man tycker nån är jobbig bara för deras röst typ så kan man inte kicka dom ba helt random för det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka