Antagen Mitrxxxx | Ansökan till Staff [Mitrxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre1409

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo

Ditt discordnamn: Mitrxxxx

Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att just jag ska bli staff för att jag e kompentent och mogen, sitter inte och skriker åt folk i support utan jag tar hand om det i lugn och ro, jag har mycket erfarenheter inom staff arbete och kommer passa för det jobbet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker jobben kan vara väldigt inaktiva (inte alla bara vissa och inte hela tiden). Också rpn ibland, om man tex krockar ser jag vissa som bara drar därifrån direkt och sånt. Ser ibland att folk får vänta väldigt länge framförallt i donations rum.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jobb Ansvarig: Om jag skulle varit jobb ansvarig skulle jag ha snackat ihop mig med andra jobb ansvariga och se till att vi håller koll på jobben framförallt aktiviteten hos cheferna och se att dom ser till att dom inte tar in massa lallare, inte är för inaktiva utan håller jobbet aktivt. Tar in nya chefer om det behövs och sparkar chefer om det behövs.
Donation Ansvarig: Jag skulle tittat någon gång i kvarten eller halvtimmen sett ifall det är någon där som behöver hjälp men jag tror vi som Staffs tillsammans skulle behöva kanske prioritera vissa tider man ska hålla extra mycket koll tex. från 18 framåt på kvällen och om man behöver hjälp med något t.ex. gäng uppköp så kan man kanske be en annan staff om hjälp också så tar en allt ingame och den andra allt i discorden t.ex om det behövs.
Det andra är bara att folk ska fortsätta specca finns inget mer speciellt var ofta inne och titta vid olika platser tex. Torget, Piren, Grove street och även ställen som många kanske inte hänger vid typ paleto då det oftast händer där inte många är

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt om man inte skriker på folk i support, inte tar ett annat ärende samtidigt som man redan har ett ärende. Du ska inte ta in folk i support innan scenariot är klart om något regelbrott sker vänta tills scenariot är över då kan man ta det i support.
Och det är hur viktigt som helst att agera professionellt och inte skrika tillbaks eller hålla på lalla massor.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer förmodligen inte rpa alls mycket då jag vill satsa som staff om jag blir det, jag kommer planera lite hur aktiv jag kan vara utan planer och med planer. När jag inte har planer ser det ut såhär på ett ungefär
Måndag: 15:00 - 21:30
Tisdag: 15:00 - 21:30
Onsdag: 16:00 - 21:30
Torsdag: 16:00 - 21:30
Fredag: 16:00 - 01:30
Lördag: 10:00 - 21:30
Söndag: 10:00 - 21:30
Kommer förmodligen ta pauser ibland också men på ett ungefär och nu på sommarlovet mycket oftare.

Hur länge har du spelat på Unive? Väldigt länge spelade lite på Multistaden då min brorsa var vice i ett gäng då så några år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag kan lite smått men är villig att lära mig mera, framför allt inom vissa speciella områden.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Jobb, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka