Nekad mission | Blacklist Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mission

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Blacklist-referens
ID: 470 — Övrigt
Anledning: Fusk.
Personal: Momo
Datum: 2026-01-10
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag spelade lite tidigare på Nordix lall sen så kom det fram en kille och ville köra en 1v1 sen så ville jag ha lite kul så jag satte på fusket och dödade honom ett par gånger sen så blev han arg och frågade vart jag rpade och jag sa Unive. Och senare så skrev Momo till mig att hoppa support sen så sa han att han ville pc checka mig och jag gick med på det sen så hittade han fusk på min dator och han frågade om jag hade haft igång fusket när jag har varit inne på Unive och jag sa nej och sen tittade han logs när jag hade varit inne på serven och när jag har öppnat fusket och han såg att jag inte har haft fusket igång inne på Unive. Men sen så sa han att han behöver banna mig för att jag hade fusk på datorn.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar 100% ansvar för det jag gjorde för att det var ett val som jag bestämde helt självt och det var ett väldigt dumt beslut utav mig att ha fusk på datorn.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte ha fusk på datorn för då kan jag bli bannad. :)

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag tycker att jag har förbättrat min rp nivå sen det hände och att jag har slutat fuska på alla serverar jag har varit inne på. Och att jag har raderat fusket.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Ska jag behöva betala 2k när jag inte ens har använt fusket inne på serven?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka