Nekad Missinassen | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Missinassen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198930399156/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias Hagy

Vad är ditt discord namn? missinassen#5528

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Luring. han är en seriös 23 åring från sverige. Bosse gillar att hjälpa människor o få dom att må bra.
På fritiden brukar Bosse hjälpa folk med sina bilar då han är duktig på det o tycker om det. Bosses mål med livet är att ta hand om sin familj inklusiv nära och kära. Pappan till bosse var alkolist o mamman heroin torsk så bosse har haft det tufft därav gillar han att hjälpa andra. En riktigt bra kille är bosse.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en seriös inställning med mycket nya ideer.

Kommer även göra det bästa jag kan för att bidra till en så nära verklig RP som möjligt och fullfölja detta till 100%.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ideer, seriösitet, kreativitet & en bra stämning. Min karaktär kommer göra sitt bästa för att hjälpa andra att få igång sitt liv med jobb osv. Jag ser mig själv som en seriös rp spelare som kommer bidra till roliga situationer. Jag tycker att om man följer reglerna blir spelet mycket roligare och mer verkligt. Är väldigt aktiv person och ser verkligen fram emot komma igång.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att göra ändringar för att alla ska ha det bra. Det ska vara kul att gå i staden samt att nivån ska hållas hög. Det är en seriös server vilket borde visas på både ett seriöst och hållbart RP.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom fivem när jag sökte på swedish o unive la näst högst upp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka