Nekad Misshandlad Kurd | Ban Överklagan (Xylo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Misshandlad Kurd

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882844505/

Ditt Hex-ID: 110000136fd6f59

Vad är din discord tagg? Berdan_

Vem var det som bannade dig? xylo

Bild på banmeddelande: Screenshot (17).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Enligt klippet Xylo visade mig så ser man hur jag åkte på en person vid namn "ingemar_08" och man ser hur jag åker förbi

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det hade blivit restart och jag var mitt i ett möte med en vän och efter restarten så försökte jag skynda mig tillbaka till platsen och fortsätta scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig är detta en felaktig ban och det är för att när jag åkte förbi körde jag inte på någon och det var inga blodfläckar på bilen eller bucklor. troligen kan det varit Dsync som hände när jag åkte förbi alltså att för min skärm åkte jag inte på någon och skulle jag ha gjort det skulle jag garanterat gått ut ur bilen och RPA't på att det var en olycka som hade skett. och mycket troligen frågat hur han mår och om det skulle varit så att jag råkat döda honom skulle jag självklart tagit honom till sjukhuset

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad förr för olika saker men inget så jätte grovt och självklart har jag lärt mig av dessa bans och har försökt implementera de lärdomar i mitt RP'ande

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tror inte jag skulle kunnat gjort så mycket annorlunda då i min skärm inte körde på någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? självklart jag ska mer troligen kolla bakom mig liter oftare för att se om det sker något sådant igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

@Xylo

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka