Accepterad Misshandlad Kurd | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Misshandlad Kurd

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882844505/

Ditt Hex-ID: 461289388

Vad är din discord tagg? Berdan#9046

Vem var det som bannade dig? kebabrille

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Capture.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dem trodde att jag och en annan kille slogs av ingen andlednign och inte såg hela situationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en annan kille var på piren och från ingenstans snor den här killen min bil genom att hoppa in och putta ut mig men innan han tog ut mig så hann jag stänga av motorn efter det så blev han arg och kallade mig för en busunge och sprang runt hörnet jag blev arg som man skulle i det scenariot irl så jag öppnade mitt bagage och tog ut ett baseboll trä och skulle slå honnom när jag väl tar upp den framför honom så blir han väldigt aggresiv och börjar slå mig flera gånger och till slut dödade mig sedan kom en annan random och tog mitt baseboll trä och efter detta blev jag från ingewnstans bannad för lall?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker detta är en felaktig ban eftersom detta scenario inte var lall utan ett scenario som var seriöst och där 2 personer bråkar detta skulle funka i rigtika livet så det borde väl ändå gå att rpa det men han överdrev med att döda mig men det hade jag ingen kontroll över sedan att någon annan kommer och tar mina grejer bara sådär hjälper inte direkt till

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har förr blivit bannad för att jag hade tjuvkopplat en civilar polis bil men jag hade ingen aning om att det var otillåtet men jag har lärt mig min läxa från den bannen och har inte tagit eller tjuvkopplat fler tjänstefordon

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunna gått därifrån och inte brytt mig men jag skulle reagerat på samma sätt i riktiga livet om någon kallade min mamma för en hora så jag fattar inte varför jag blev bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag troligtvis inte ska bråka med folk lika mycket som förr

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka