Accepterad Missfluffy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Missfluffy

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198153258767/

Ditt Hex-ID: 11000010b80d70f

Vad är din discord tagg? missfluffy.

Vem var det som bannade dig? Danne7233

Bild på banmeddelande: 2e0e133852094f93972f773ddd0272f4.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick ett regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gav upp hoppet och agerade i scenariot förhastat och inte genomtänkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, då jag inte värnade om mitt liv utan va uppgiven och hellre blev skjuten än att försöka ta mig från situationen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte haft en tidigare ban som varit giltig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gått med på allt dem sa och försökt ta mig därifrån vid liv

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att försöka tänka mer realistiskt och ha bättre framförhållning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka