Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 779824441495781427
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag C-loggade under en situation, vilket jag i efterhand förstår var fel. Jag agerade i stunden utan att tänka på konsekvenserna och inser att det bröt mot reglerna. Jag tar ansvar för mitt misstag och kommer inte att göra om det.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag förstår varför jag blev avstängd. Jag vill dock be om att få en kortare avstängning eller en andra chans eftersom jag har lärt mig av händelsen och kommer att följa reglerna framöver.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har inga bevis att bifoga.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 779824441495781427
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag C-loggade under en situation, vilket jag i efterhand förstår var fel. Jag agerade i stunden utan att tänka på konsekvenserna och inser att det bröt mot reglerna. Jag tar ansvar för mitt misstag och kommer inte att göra om det.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag förstår varför jag blev avstängd. Jag vill dock be om att få en kortare avstängning eller en andra chans eftersom jag har lärt mig av händelsen och kommer att följa reglerna framöver.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har inga bevis att bifoga.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja