Antagen Missfluffy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Missfluffy

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Marlin

Ditt discordnamn: missfluffy.

Ange ditt födelsedatum 29 April 1994

Varför ska just du bli staff? Har extremt mycket tid över på mina händer då jag är sjukskriven på fulltid över oberäknad framtid.
Är extremt social och tillmötesgående person som gärna hittar lösningar samt hjälpa andra till att få en bättre tillvaro för oss alla på unive.
Har dyselexi och en hjärn skada som heter cvi! Text över lag så som skriva/läsa tar mig extra lång tid men försöker alltid hitta mina vägar till att lösa det även om det tar mig lite extra tid så gillar jag att vara nogran.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Brist på sociala rpn, extremt mycket lallande.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Bidra med assistans så som att hjälpa ägaren och spelarbasen. samt lägga ner tid på att förbättra och hjälpa hela communityn

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att hålla lugnet och ta sig tiden att göra rätt & att inte vara korrupt.
ser det oerhört viktigt att uppföra sig professionellt då man som staff är ett ansikte utåt för spelarna och communityn.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? just nu som sjukskriven har jag bara "fritid" och de mesta blir ju att spendera på unive, balansen mellan rp och staff arbete kommer vara stor del av det kommer vara staff arbete. jag spelar 10h~ om dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? snart 10veckor = 1160timmar.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag men inte på fiveM

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Alla

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Alla

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid?
Ja

Senast ändrad:
+rep
Jag vill starkt rekommendera missfluffy för en position i staff-teamet. Under min tid på servern har jag haft nöjet att spela med Fluff flera gånger, och hon har alltid visat sig vara en pålitlig, hjälpsam och engagerad medlem av communityt.
Fluff har en djup förståelse för serverns regler och ett starkt rättvisetänk, vilket gör henne perfekt lämpad för en roll i staff-teamet. Dessutom bidrar Fluffy med positiv energi och en god stämning, vilket verkligen lyfter hela upplevelsen för alla inblandade.
Jag är övertygad om att Fluffy skulle vara en fantastisk tillgång för staff-teamet och göra ett utmärkt jobb med att upprätthålla serverns standarder och gemenskap.
Lycka till med din ansökan, Fluffy!

+rep Skulle seriöst bli den bästa staffen i servern, hon är mogen och trevlig.

+++++rep skulle verkligen passa som staff väldigt proffsig och skulle lösa det perfekt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka