Ej Antagen miodri2010 | Chef-jobb ansökan [Bahamas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miodri2010

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Bahams mamas

Vad heter du i verkligheten? Mio

Vad är ditt användarnamn på discord? miodri2010

Ange ditt födelsedatum: 18 Juni 2009

När fick du medlemskap på Unive? lite mer än månad sen (har varit innan)

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Aaa. jag har jo varit chef på andra jobb på andra servrar, och bitr, och nu e jag jo i ledning på falck, så jag vet vad som krävs för att bedriva ett chef postion osv, och har alltid tyckt att det e kul.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att utvekcla så mycekt som möjligt, får många anställda, bra personen, mycket aktivitet från både kunder och personal. och bara bidriva jobbet i rätt linje och utveckla så mycekt som möjligt. Sen att man ser en stor utveckling på Bahamas, att folk verkligen ser liksom "shit nu är det verkligen bra aktivitet och ording på Bahmas" det skulle jag vela höra och kommer göra allt som går för att detta ska uppnå och är suveränt taggad för detta och vet hur det går till, så har inte så stora förhoppningar på jobbet mest bara att få många och mogna människor på jobbet i olika grader så inte hela jobbet är ledning, så vi har liksom roller som verkligen ska vara pårätt person, och personalen trivs och har det bra.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara sjukt aktiv, jag är aktiv minst 5 timmar varje dag, och på helger 10 timmar eller mer, sen måste jag också va med min club vilket också kommer göra att det blir ännu bättre, för då kan jag få mer aktivitet där från cluben, någon kanske vill bli anställd osv. Så tror detta yrket speccielt inom nattclub osv, kommer passa mig sjukt bra.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka