Accepterad miodri2010 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miodri2010

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad heter du på discord? miodri2010

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016249b9b0

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Softar mest på dagarna och pluggar lite dådå, och sedan gymmar och sen spelar jag resten av tiden

Hur länge har du varit medlem på Unive? Osäker men rätt länge minst 30 dagar. (har varit medlem sen innanoxå)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 3 ggr av olika skäll https://cdn.discordapp.com/attachments/1333897418248294460/1360981680130621662/image.png?ex=67fd1876&is=67fbc6f6&hm=dca714633d829b559cca73d69fc710cb9c0320aee96967cf9fce4013b0f44018&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att se hand om spelare som int ekan bete sig på allmäna platser, att se så alla medlemmar uppför sig och följer servern regler. Och för att hjälpa till lite för staffsen och bevaka server för dumheter från folk. Och en servervakt håller sig alltid på marken medans staffsen är uppe i luften och kolla läget. SV gör bans/kicks och kan dva bilar som står fel eller liknande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner att jag vill vara med och hjälpa till och hålla unive på en bra nivå så vi inte har massa jobbiga tio åringar springades runt på servern och lallar och bara förstör allmänt och att se så allt ser bra ut (från marken) och folk håller en bra o rolig rp. Jag har alltid gillat och hålla på med sånt här.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att abuse sina perms menas med att man inte gör de på rätt sätt och använder de på fel sätt. Man t ex använder /dv i ett scenario för att polis bilen ska gå bort för att man ska få försprång osv. Sen att man använder kick bara för att få bort folk för att de ska vara större chans att du vinner scenariot osv. Sen Kottuption menas med att du är "dum i huvudet" att du verkligen inte gör de du ska att du förbrukar alla chanser, skiter fullstädigt i unives regler, eller reglerna för en servervakt. Och sen hur de då kan förekomma som en SV. Är väl mest att du abusar dina perms är väl de vanligaste.

Vidare till muntlig itnervju. Du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka