Accepterad mio10 | Ban Överklagan [hagfoss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mio10

Aktiv Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
45
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199231772389/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? mio9087

Vem var det som bannade dig? Hagfoss

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-11 160505.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade mio på en hammarby tröja och nummer 9 det var och jag har aldrig tänkt på det när jag har rpat för jag har tyckt att den var snyggt men nu när dom på pekar det så fattar jag att det är lite fuckt att jag har det sen atty jag fear rpa var och jävligt fel för det jag gjorde var konsitgt då dom hade vapen mehn jag såg bara ett sen så skulle jag tazra men tazra han polare som var död och jag ber om ursäkt för mitt fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade efter följade på scar face bil och dom krokar scar face dör jag tar han dom hoppar ut och riktar innan det så sa jag att dom hade krokar på motor vägen och var så när do riktar så ser mina kollegor då tar jag upp min tazer och tazar han för att han skulle ramla men fick han som var medvetslös och sen han som stog brevid togg spawnmenu upp och ner då hade han andra hoppat in i bilen då tazar jag han så han ramlar och då bli dom andra för att dom hade riktat på mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja både och för jag hade kolegor på plats som hade hoppat ut och riktat när jag tazra från första början stog 2 pers ute och rikta skarpt på dom och det var då jag tazra sen så ramla en andra hoppa in i bilen och åkte när jag hade fått han andra och mina kollegor rikta på han så vi grep han sen hade jag en Hammraby tröja som det Stod mio 9 på och det togg dom som halv ooc och det var det men jag har aldrig tänkt på det så det var mitt fel och kommer aldrig hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja sunt2 PWG3 Rasism jag har blivit bannad av det och massa andra men senaste gången jag blev bannad för får 6 månadersen tror jag för jag har lärt mig och rpa och sluta göra fel för jag tycker det bara är tråkigt om jag för stör för andra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade väll kunna låta dom åka och mina kollergor ta han om det efter som att dom endå hade vapen för då hade vi kunnat haft bil jackt och sen göra det till ett bättre och mycket roligare senario för båda partnerna för det jag gjort va lite ego av mig och kommer aldrig ske igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig ska göra om detta och sen köra för båda så att det bli roligare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag kommer aldrig göra om det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka