Accepterad mio10 | Åtgärd Överklagan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mio10

Aktiv Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
45
Åtgärds-referens
ID: 2246 — Normal (8p)
Typ: Powergaming (§ 4.1h), Mild Sunt Förnuft (§ 4.1j)
Anledning: Skjuter i ett gänghus
Personal: Gargantua
Datum: 2026-04-29
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag står på mitt gänghus och chillar sen så kommer en av mina gängmedlemar och ska köra in men då så kommer några dmg grabbar som hade jagat han och hoppar ut utanför våran port asså typ 2 meter ifrån den och skjuter mott min grabb då skjuter jag han från taket efter jag har benat han så hoppar jag ner dirket asså jag står på taket kanske 2 sekunder och skjuter presis den sekunden han åker ner så hoppar jag ner och då finishar jag han för att det är massa mer av hans grabbar där utanför som skottar mott mig och då blir jag bennad och kiddnappad

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag ser att felet är att jag får så mycket poäng för att jag hjälper bara min gängmedlem alla hade gjort så samt är det realistiskt att skjuta ner ifall någon skjuter på din grabb och då sen gå ut dirket efter jag anser inte att det var jätte grovt det jag gjorde och har aldrig gjort det igen

Har du bevis som stödjer din överklagan? Tyvär inte men man borde se det på Klippet som skickades in Gargatuas ärende vill att han svarar Tack

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka