Inaktuell mio10 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mio10

Aktiv Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
45
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Ditt discordnamn: milo9087

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2010

Varför ska just du bli staff? För att jag är aktiv och jag är kompetent för att vara staff har varit MA innan. Och jag vill bli staff för att göra att hjälpa servern att bli bra och få bort alla problem som finns med alla spelare som ej kan bete sig och därför söker jag för att få bort dom och göra så mer folk vill spela när det ej finns problemspelare på server och jag kommer ta Staff rollen som en roll man inte bara får och jag kommer ta hand om den chansen

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Den rpn som är just nu tycker jag är kass för att det är bara folk som åker runt och skottar och det tycker jag ej det borde finnas sån rp ja man kan skotta ibland men inte hela tiden och det är en ska som gör rpn till en sämre social rp som vi vill ha på servern som jag kommer göra att det finns för det ska inte bara vara folk som springer runt och skottar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer prata med dom jag har ärendet med eller om jag gör det själv så kommer vi ta ett beslut tillsammans och inte ta ett beslut själv för att det ej ska bli partiskt och vi ska samarbeta med varandra och ej bråka vi ska jobba som ett Team.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag kommer ta denna rollen som att det ej bara är en roll man får och jag kommer ta den seriöst jag kommer bete mig som staff och det är oxå viktigt att man vissar en bra sida av sig själv när man är staff för att vi ska vissa upp servern och att vi kan rpa och bete oss som staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP?
Måndag 17:00 - 21:00
Tisdag: 17:00 - 21:00
Onsdag: 17:00 - 21:00
Torsdag: 17:00 - 21:00
Fredag: 17:00 - 00:00
Lördag 13:00 - 00:00
Söndag: 13:00 - 21:00
Och jag kommer prioretera staff rollen före rp.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2022 men har nytt dc konto

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit Ma Inanna.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event Servervakt Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka