Nekad mintonmannen | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mintonmannen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton Riedel Reichel

Vad är ditt discord namn? Zander Reichel#6321

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Ali Aljafel och kommer vara 19 år gammal .
Ali är uppväxt i orten han har haft en svår uppväxt då han har behövt beckna för att få pengar för hans föräldrar var mycket fattiga skolan gick inte bra för han så fick han satsa på de kriminella Ali kommer jobba som becknare han kommer göra knark sälja knark . Fritid o intresse hans intressen är köra bil sälja knark och röka på . Fritid chilla va med boysen .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp nivå eftersom jag har rpat i över 2 år jag kommer ochså bidra med en bra social och rolig rp jag kommer bidra med långutvecklade scenarion och så att rpn blir rolig för båda parter .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Säg att du kör din bil en polis stannar dig för du kör för fort du kör bara ifrån polisen med en bil som går alldeles för snabb det är inte roligt för motparten gör istället så här när du spelar för motpartens vinst i ett scenario stanna han ber dig om körkort eller att stiga ut ur bilen du har knark på dig du kör ivåg men håller ändå hastigheten och låter motparten vinna genom att de prejar dig eller kör ifatt dig detta är ett helt ok exempel på att spela för motpartens vinst .

Hur hittade du Unive? Jag kolla på youtube jag har ochså rpat innan men jag har pausat lite från rp men nu när jag är tillbacka så tänker jag de bästa minnerna jag har vart är här hos unive har skrivit bästa har dyslexi förlåt för stavfel:)

Nekad, Utveckla Karaktärsbeskrivningen. Lycka till nästa gång!

Tillbaka