Accepterad Minimoto07 | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minimoto07

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 12 April 2007

Vad heter du på discord? minimoto07#7868

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 205

Hur aktiv kommer du att vara? 2 till 5 timar per dag

Vad heter du? Jonnas jörgenson

Hur gammal är du? 35

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? jag har velat bli polis sen jag va liten då min pappa var polis. Jag förlorade min pappa i en skottlossning sen des har jag velat bli polis och hjälpa till så att inga fler ska hamna i den situationen. och jag vill kunna stoppa all kriminalitet som pågår i den här staden. tidigare i veka har jag set flera fort körningar men jag har inte kunnat göra något då kan det börja krypa inuti mig att se folk som inte sköter lagarna och man inte kan göra någon. jag har tidigare jobbat som polis i den här staden och i en stad men nu tycker jag att det är dags att börja jobba här i gen

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man har bra koll och är rättvis. Man måste ha mod och hantera knipiga situationer, kunna prata med folk i sin närhet och hjälpa till. Så fort man ser någon som behöver hjälp så hjälper man!
Man måste förhindra olagliga akter och ha väldigt bra koll.
Det kan vara bra att ha en kollega med sig ifall något skulle hända
man måste spela ett säkert kort för att både hålla dig själv men också folk omkring dig säkra

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att polisyrket gör stor skillnad i samhället, att de skapar en trygg plats för unga att växa upp! Detta är väldigt viktigt då det förebygger kriminalitet, alltså att det blir färre kriminella om barn och ungdomar får växa upp på ett bra sätt. Yrket är i helhet ett av de viktigaste jobben för samhället, utan polisen hade inga lagar följts och detta skulle leda till kaos! Därför tycker jag att alla anställda inom polisen ska veta att de gör något väldigt bra för samhället! Det poliserna gör kan vara allt från att hålla koll på trafiken till att stoppa ett rån, men oavsett vad det är de gör så är de där för att hjälpa de som behöver det mest.

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har jobbat som polis här tidigare och i en annan stad

Hur är du som person? jag är en väldigt mogen och omtänksam person som tycker att alla ska kunna ha det bra. jag är bra på att hantera stressiga situationer och gillar att mecka med bilar och mopeder. och jag är oftast på bra humör jag gillar också att hjälpa folk.

Är det något vi bör veta om dig? när jag va liten så tappade jag min högra lilltå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka