Accepterad miniguden2010 | Medlem ansökning [Kevin1x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miniguden2010

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? _laxen

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noah Abdi och han har en dålig uppväxt. Noahs pappa va alko list och brukade slå Noahs mamma varje dag. En dag så lyckades Noahs och hans mamma fly från hans pappas hem. Det va en tuff start när dem hade flyt för at hans mamma hade inget jobb och han va bara 6. Noah började sälja droger för att få pengar, det va en bra bussnies och han kände mycket. Men det va inte hans intresse, hans intresse va basket men hade inte råd för basket skor eller kläder för att alla pengar han kände gav han till sin mamma. Men när noah blev 14 så fick han ett kontrakt på 10000 kr att spela i ett lag. Han va bra och när han va 18 så va han redo för draften. Han va bered på första och dem sa Noah Abdi. Han blev så glad att han börja gråta. Nu va det bara att köra hårt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bästa rpn ni någonsin sett jag har rpat sen 2020 och har velat börja på unive och se vad som händer i framtiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att låta motparten också ha roligt i ett scenario genom att låta dom vinna, man ska inte bara spela för ens egna framgång! Och låta dom köpa billiga badkar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? JA RDM att du dödar någon utan någon anledning VDM när du kör över någon så det dör

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag jag va förut medlem på swevwe men jag tyckte det va en lalla server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ tack

Vidare till muntlig intervju du har 48 timar på dig att ta den, Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka