MinBroderAbdi | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunnar

Icke Medlem
Meddelanden
493
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? MinBroderAbdi#6832

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när det är lov spelar jag in princip hela tiden. Men ungefär tiderna 16-04. Jag är gärna vaken sent istället för tidigt så har ett lättare jobb att ta hand om saker den tiden.
Som småningom drar ju skolan igång igen och då jag inte fått ett schema ännu så blir det knepigt att sätta exakt tider.
Med det sagt skulle jag väll uppskatta att jag kommer vara aktiv under följande tider:
Vardagar: 17:00-00:00
Helger: 12:00-03:00

Berätta om dig själv Jag heter som sagt Linus, är 17 år gammal och bor i Täby. Jag skulle beskriva mig själv som en glad problemlösare och tror mina nära och kära skulle instämma på detta. Jag är besatt av problem och är väldigt bra på att lösa dem. Ifall jag har ett problem kan jag sitta vaken hela natten innan jag löst det eller bara allmänt gjort klart det jag påbörjat. Avskyr halvdana saker och uppgifter.

Vad skulle du göra om du blir staff? Ifall jag blev staff skulle jag vara väldigt engagerad i staffarbetet. Eftersom att jag nu spelat på servern så otroligt länge så skulle jag verkligen uppskatta att få en chans där jag kan få bli en större del av servern och kunna vara med och ytterligare påverka Unives framtid. Jag skulle se till att få bort jobb från högre staffs axlar och göra deras arbete enklare. Jag har som sagt spelat på Unive länge och tycker det är tråkigt att se när andra spelares rp-kunskaper brister. Där tänker jag att jag kan kliva in och påverka. Jag tänker att jag ska försöka hjälpa alla bygga upp en bra RP och se till så att vi alla som spelar på Unive kan ha kul tillsammans. Självklart fattar jag att jag inte kan se till så en server med 400 slots helt plötsligt får en höjd RP nivå. Men som jag sa, jag vill vara med och göra min del för att Unive ska bli en ännu roligare plats för oss alla! Jag skulle ta arbete på servern respektive i discorden. Där hjälpen behövs kommer jag vara och hjälpa till helt enkelt. Jag har alltid varit väldigt social och haft lätt för sociala sammanhang och därför tänker jag att det skulle perfekt för mig att då vara support!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i över ett år nu. Blev medlem någon gång i juni/juli 2020.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig vilja bli staff på just Unive är att Unive har en stor spelarbas med hög RP-nivå, låt mig utveckla. Vad jag vet så är Unive Sveriges största RP-server. Servern har även mognat till och har nu en ännu bättre RP nivå än den som fanns för ett år sedan när jag började spela. Det gör mig väldigt glad att se att man är en del av ett community som växer men samtidigt inte tappar på det utan blomstrar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det är svårt att bara peka ut en specifik sak jag skulle göra som skulle göra servern bättre direkt. Men det jag skulle lägga fokus på är att hjälpa spelare och se till så att deras vistelse på Unive blir så kul för dem och andra spelare som möjligt. Jag skulle försöka se till så att alla spelare känner att supporten är pålitliga och går att vända sig till ifall man har frågor eller funderingar. Jag skulle se till så att RP-nivån på servern utvecklas och fortsätter blomstra som den gjort fram tills nu. Det gör mig genuint ledsen att se på när spelares RP brister och det är just därför jag vill bli staff så jag kan hjälpa till och försöka göra min del av att göra servern roligare för alla. Jag skulle även bemöta alla trevligt och försöka mitt yttersta för att bli en omtyckt staff. Det händer även att jag ser en del orättvisor när jag spelar eller är med i support ärenden. Detta är något jag är helt emot. Har kontakt med få av dem jag rp:ar med på discord så det blir svårt att vara partiskt men kommer även göra mitt bästa för att inte vara det. Jag vill att alla spelare på Unive ska känna sig lika behandlade oavsett om man känner hela servern eller började spela samma dag.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag var mod för ungefär 10-12 månader sedan kanske.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har koll på alla kommandon som freeze, sqlban, sqlsearch och sådär men ser ingen mening med att skriva ut varenda en.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja men det skulle jag väll påstå. Vet inte om det är relevant men har bytt lite skolor till helt nya klasser och behövt anpassa mig flera gånget i livet så tror inte det kommer vara någon fara. Uppskattar även feedback så ifall någon har synpunkter på vad jag gör eller hur jag gör det så skulle jag bara bli glad att få ta del av den feedbacken.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Ja det är jag, spelar just nu nästan bara på unive men det händer att jag går in på random pvp servrar

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, inte i nuläget nej. Jag har ADD men det påverkar inte mitt sätt att agera när jag spelar så värst mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka