Min Felaktiga DC ban.

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak04

Icke Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
444
Jag har blivit perma bannad på discord, det jag hade gjort var att jag var Sr.Mod på en annan server.
Jag hade inte ens whitelist på unive under den tiden jag var sr mod.
Jag har spelat på denna server och endast denna server sedan uppstarten, och det är den absolut bästa svenska fivem servern enligt mig.
Då jag avgick som staff på Nätverket så ansökte jag om unban här.
Och den bannen var för övrigt felaktig, eftersom:
§ 1.2 Deltagande i andra FiveM gemenskaper.
Vi på Unive har i ingen berättigande att bestämma var, vilka servrar man har rätt att delta utan det är individuellt vart man vill spela. Däremot vid aktivt deltagande i andra svenska rollspels servrar och gemenskaper kan och kommer leda till att man blir av med roller som Whitelistade Jobb, Servervakt samt Ansvarighet över områden. Vi förbehåller oss även rätten att ta dra in Whitelist ifall spelaren aktivt väljer att delta i andra servrar framför Unive.

Detta är den enda regeln gällande detta. Jag förstår på sätt och vis att jag blir bannad, men eftersom jag varken var aktiv på unive, spred reklam för nätverket och inte ens wl.
Då det inte finns någon regel som beskriver detta tycker jag att jag borde fått en kick istället, eller egentligen inget alls enligt mig. Någon hade kunnat skriva till mig i DM och berättat situationen istället för att perma banna mig.
Jag hade ingen aning om att de var perma ban på detta och de är otroligt orättvist.
Ska ni banna någon för detta i framtiden gör för guds skull en regel. Och få era staffs lite mer pålästa, då de inte ens har koll på deras egna regler. Pekar inte ut någon, ger bara lite kritik.

1619804601843.png

Varför spelar mina "prioriteringar" någon roll? Är det inte okej att vara med i Unive's discord bara för att man inte "prioriterar" Unive över en annan server? Lägg till detta som en regel isåfall.
Jag prioriterar inte nån server över en annan och har inte heller gjort det.
Jag kör på vilken server jag vill (ändå kör jag endast på unive) och de bör jag inte bli bannad för.

Senast ändrad:
skriv till phlip annars gör en ban överklagan där du har alternativet var det en felaktig ban

jag vart också bannad från dc för de men jag joina min kompis skit server och ville se vad det var och han gjede mig mod sen så glömde jag bort så jag lämnade aldrig sen vart jag bannad men det är bara att göra en ansökan och hoppas på det bästa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka