Inaktuell kevin jonsson | Åtgärd Överklagan [Ogiltig information]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin jonsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag spelade på Unive och ville träna aim. Jag gick då in på en Arena PVP-server (inte en vanlig KOS/PVP RP-server). Det är den enda servern förutom Unive som jag har varit inne på.
Efter det blev mina roller indragna. Staff sa att jag hade en annan "tag" på Discord från en PVP-server. Jag har aldrig haft någon roll eller tag från någon annan PVP-server än den arena-servern jag nämnde. Jag har inte heller spelat på några andra servrar.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tror att indragningen beror på ett missförstånd. Den enda icke-Unive server jag har varit på är en Arena PVP-server för att träna aim. Jag har inte brutit mot några regler på Unive och har aldrig tagit med PVP-beteende dit. Jag ber om ursäkt om jag missat någon regel kring detta, men jag hoppas ni kan ge tillbaka rollerna då det bara var ett misstag från min sida.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag kan uppge namnet på Arena PVP-servern jag var inne på om det hjälper. Annars har jag inga clips.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag spelade på Unive och ville träna aim. Jag gick då in på en Arena PVP-server (inte en vanlig KOS/PVP RP-server). Det är den enda servern förutom Unive som jag har varit inne på.
Efter det blev mina roller indragna. Staff sa att jag hade en annan "tag" på Discord från en PVP-server. Jag har aldrig haft någon roll eller tag från någon annan PVP-server än den arena-servern jag nämnde. Jag har inte heller spelat på några andra servrar.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tror att indragningen beror på ett missförstånd. Den enda icke-Unive server jag har varit på är en Arena PVP-server för att träna aim. Jag har inte brutit mot några regler på Unive och har aldrig tagit med PVP-beteende dit. Jag ber om ursäkt om jag missat någon regel kring detta, men jag hoppas ni kan ge tillbaka rollerna då det bara var ett misstag från min sida.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag kan uppge namnet på Arena PVP-servern jag var inne på om det hjälper. Annars har jag inga clips.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Kan du ge mig ditt discord id

yes, no_onelikesme eller german_guy_ båda är kopplade till mig
Du har ju haft en annan rp server som tagg i din bio. Så det du skriver stämmer ej

Hej Toris,

Jag förstår att det ser konstigt ut.

De enda två FiveM-servrar jag har varit inne på är Unive och en Arena PVP-server.

När jag var inne på Arena PVP-servern satte jag en tag (no_onelikesme / german_guy_) utan att tänka på att det kunde synas som en RP-tag. Det var inte en RP-server, bara en arena för att träna aim. Jag kollade inte ordentligt hur taggarna fungerar mellan servrar.

Jag har aldrig spelat på någon annan RP-server än Unive. Jag ber om ursäkt för missförståndet och att det såg ut som att jag inte var ärlig.

Kan ni vara snälla och ge tillbaka rollerna? Jag lovar att jag bara kommer spela på Unive framöver.

Senast ändrad:
Hej Toris,

Jag förstår att det ser konstigt ut.

De enda två FiveM-servrar jag har varit inne på är Unive och en Arena PVP-server.

När jag var inne på Arena PVP-servern satte jag en tag (no_onelikesme / german_guy_) utan att tänka på att det kunde synas som en RP-tag. Det var inte en RP-server, bara en arena för att träna aim. Jag kollade inte ordentligt hur taggarna fungerar mellan servrar.

Jag har aldrig spelat på någon annan RP-server än Unive. Jag ber om ursäkt för missförståndet och att det såg ut som att jag inte var ärlig.

Kan ni vara snälla och ge tillbaka rollerna? Jag lovar att jag bara kommer spela på Unive framöver.
Trp står för titanium rp och det är en Annan roleplay server

Trp står för titanium rp och det är en Annan roleplay server
Jag förstår nu vad ni syftar på med "Trp". Jag hade en tag/bio med "Trp" för ett tag sedan, men det var inte från Titanium RP. Jag har aldrig spelat på Titanium RP överhuvudtaget.
Jag har bara varit inne på två FiveM-servrar någonsin:
Unive Roleplay
En Arena PVP-server (där jag satte en tag för att träna aim)
Jag ber verkligen om ursäkt för missförståndet. Jag visste inte att taggar från andra servrar kunde synas så tydligt eller tolkas som att jag spelat på en annan RP-server. Det var slarvigt av mig.
Kan ni ge tillbaka mina roller? Jag lovar att jag enbart kommer spela på Unive framöver och inte ha några taggar/bio från andra servrar.

Hej @kevin jonsson

Vad heter du på discord? Jag behöver info så som:

Discord id:
Discord namn:
Steam hex:
Vilka roller du hade:

Vi kommer att behöva stänga din tråd pågrundav

Ogiltig information​

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka