Nekad Miltonmyren | Chef-jobb ansökan [Kev1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Miltonmyren

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? båtbolaget

Vad heter du IRL? milton

Vad heter du på discord? MiltonMyren#0050.

Hur gammal är du? jag är 12 år

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i ca en månad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer fortsätta driva det på som björn-david gjorde innan den nya chefen då det var ett aktivt arbete. så jag kommer starta igång det igen med event och rabatter samt andra sociala saker för att få det att bli så bra arbete som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har bra erfarenheter inom jobbet då jag jobbat där sedan jag började på unive och jag har godas erfarenheter som chef så jag skulle ta hand om jobbet bra.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne varje dag minst 3 timmar förutom helgen varannan vecka då jag inte kommer vara så aktiv men kommer oftast vara inne mer än tre timmar varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag skulle såklart fortsätta spela på unive jag är en trogen spelare.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag är en trogen unive spelare.

Har du läst våra Regler? ja alla regler minst 2 ggr.

rep - och rep + Börjar med rep - Känner att du behöver utveckla frågor plus för lite text. rep + Känner att du har bra självförtroende det är en bra chef

Nekad, jag skulle vilja att du utvecklar samtliga svar till nästkommande ansökan! Lycka till ;D

Tillbaka