Accepterad milton möller | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toshiro

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
9
Ange ditt födelsedatum: 28 Oktober 2006

Vad heter du på discord? toshiro#2286

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 57

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer vara aktiv ungefär varje dag om inte något i verkliga livet ger förhinder ca. 3-7 h kan vara även vara mer

Vad heter du? simon tarakeshi

Hur gammal är du? 1993-10-28

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja, jag har kunnat simma sen jag var en liten grabb

Varför vill du bli polis? jag märkte att polisen sökte nya anställda så jag hoppa på erbjudandet så fort jag såg det. jag vill hjälpa folk, ändra deras liv för det bättre. sen jag avslutade mitt kriminella liv i en annan stad så har jag velat bli polis så att jag kan göra staden mer brotts fri

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att folk som är brottsliga ska ändra sina vanor och bli en del av samhället igen. det är även viktigt att hjälpa psykiskt instabila människor så att dem hamnar på bättre tankar. jag har även varit kriminell i en annan stad för länge sedan och därför vill jag att dem som är kriminella ska ändra sina vanor. man ska kunna sina lagar, om man inte kan lagarna så är dem en google sökning iväg men det är viktigt att veta dem. man måste ha kontroll över situationen som man är i så att inte brottslingen har ett övertag i form av vapen eller liknande.

Vad vet du om yrket i helhet? polis yrket är ett väldigt krävande yrke, man måste ha koll på allt som händer, du kan inte vara rädd för att prata med folk eller rädd för att göra stopp på folk. som en polis ska du visa respekt, du måste ha anledning till att göra saker du gör, t.ex. du kan inte söka igenom någon utan anledning. polisen är en stor del av samhället, dem stoppar brott, dem räddar liv och framförallt håller gör samhället mer tryckt.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har inga tidigare erfarenheter som någon blåljus personal.

Hur är du som person? jag är en trevlig person som vill folks bästa, jag älskar att träffa nytt folk. jag har inte något speciellt intresse mer än att jag kan tycka bilar är snyggt och roligt men jag är ingen bil expert. om jag hade blivit en polis hade jag kunnat ha situationer under kontroll men om det behövs så hade jag kunnat göra mycket för att rädda folk.

Är det något vi bör veta om dig? ibland kan jag vara väldigt impulsiv, men det händer väldigt sällan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka