Ej Antagen Milton! | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milton!

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad heter du på discord? v_elo

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001608702e4

Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Spelar mest unive och sen sover. Sen går jag till skolan men brukar mest bara gå hem och spela unive. På helger och lova spelar jag extra mycket. När jag inte spelar kommer jag liksom fortfarande gå och nå liksom. Så min aktivitet skulle jag säga är väldigt hög.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har kommit och gått mest men nu är jag tillbaka och har varit i ca 1 månad.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har inte kvar bilder då dem försvunnit men blivit bannad en gång för loot av stash men det var väldigt länge sen och det är nått jag aldrig eller kommer upprepa och sen en gång för droppar vapen under kidnappning men det blev min banöverklagan godkänd på.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Asså en servervakt är nån som typ håller ordning,trygghet på servern och gör lite mindre uppgifter som lättar för Mods och uppåt liksom hjälper till dem och hålla koll på servern under rpande liksom.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag rpar väldigt mycket och då kan jag hjälpa till lite extra för servern när jag ser nån göra fel tex eller nått jag kan göra åt snabbt liksom. Sen märker jag ibland situationer där regler bryts eller där spelare behöver hjälp och jag vill kunna göra något åt det istället för att bara stå bredvid. Sen är jag väldigt rättvis liksom.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Teleportar sig själv i rp för att vinna en situation tex. Provocerar spelare med staff kommandon. Ger överdrivna straff av ilska. Undviker att bestraffa vissa spelare för att man känner dem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka