- Meddelanden
- 50
- Reaction score
- 1
Vilken chefs-position ansöker du till? Jag vill ansöka till Räddningstjänsten
Vad heter du i verkligheten? Collin
Vad är ditt användarnamn på discord? skriskiano
Ange ditt födelsedatum: 4 Februari 2011
När fick du medlemskap på Unive? runt en månad
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varigt chef på en annan server då jag jobbade som securitas.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? De framtida planerna för räddningstjänsten handlar om att anpassa sig till ett samhälle som förändras snabbt både teknologiskt och klimatmässigt. Här är några viktiga trender och utvecklingsområden:
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer vara aktiv varigedag tex 2-6 timmar perdag
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Collin
Vad är ditt användarnamn på discord? skriskiano
Ange ditt födelsedatum: 4 Februari 2011
När fick du medlemskap på Unive? runt en månad
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varigt chef på en annan server då jag jobbade som securitas.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? De framtida planerna för räddningstjänsten handlar om att anpassa sig till ett samhälle som förändras snabbt både teknologiskt och klimatmässigt. Här är några viktiga trender och utvecklingsområden:
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer vara aktiv varigedag tex 2-6 timmar perdag
Har du läst våra grundregler? Ja