Nekad milosxm | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moss

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad heter du på discord? Moss#6969

Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. När jag vaknar så åker jag till skolan och slutar vid runt 16:00 efter det så åker jag buss hem och kommer hem vid runt 16:30. när jag kommer hem så sätter jag igång datorn och går in på unive. stänger av min dator vid runt 22:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/823931054103724072/1080596479422509186/image.png En bildlänk på /bantotal

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Den håller koll på hur RPn är i serven och visar bra RP för andra spelare, den behöver också banna/kicka folk som lallar eller håller på att bryta reglerna.

Den rensar också serven på bilar med deras /dv command. om det står en söndrig bil på piren så kommer dom /dv a den.

Dom berättar också om folk gör fel i deras RP.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag orkar inte med folk som bara kommer in för att lalla.
och för att jag vill ha en rolig RP server som är ren av alla lallare som bara vill förstöra för andra.
jag vill också bara hjälpa till, spelar på denna server så mycket jag kan och kan alla regler inom RP så tror att jag kommer vara till stor hjälp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man idcheckar i ett scenario eller att man ressar ifal man bara dog. eller kickar folk bara föra att det är en lång kö på bilfirman.
eller svbannar folk utan anledning för att vinna i ett scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka