.miloooz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

  • Stöd

  • Inget stöd


Resultat kan endast visas efter röstning.

.miloooz

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
65
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Ditt discordnamn: .miloooz

Ange ditt födelsedatum 18 September 2012

Varför ska just du bli staff? För att jag är väldigt aktiv och jag kan mycket om staff jobbet men jag bör även bli staff då jag anser att jag själv är rätt person att ha som staff då jag är bra på att säga till folk när dem gör fel fast på ett sätt som gör att dem känner att man försöker hjälpa dem så dem får en bättre rp

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Den kriminella rpn jag tycker kriminella spelare gör för mycket regel brott några exempel på regler som dem bryter mot är Fear rp Sunt förnuft meta gaming och fail rp

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska försöka vara hårdare och dra roller om sådant som jag skrev förekommer vi ska även försöka få dem kriminella att förså hur tråkigt det blir på servern när kriminella gör vad dem vill Vi ska inte heller glömma att ta åtgärder i form av bans och annat

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det viktigaste för att vara en bra staff är att man agerar professionellt detta kan innebära att man till exempel inte abusear sina perms eller annat som man kan kalla "fusk" man ska även bete sig på ett bra sätt och inte skrika och annat i samtal.
Det är även viktigt att lyssna på kritik och ta in vad den som ger kritiken menar och att inte bara tänka "jag är best hen har fel"

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska försöka lägga upp det så man fortfarande kan göra något utanför unrp men ändå vara väldigt aktiv

såhär kommer min aktivitet se ut nu efter sommar ledigheten

Måndag; 15:00-21:40
Tisdag: 15:00-21:40
Onsdag: 15:00-21:40
Torsdag: 15:00-21:40
Fredag: 15:00-02:00
Lördag 13:00-02:00
Söndag 13:00-21:40

(det är inte säkert att min aktivitet kommer se ut såhär då jag inte vet när jag kommer sluta skolan nästa år men något som liknar detta kommer det vara)

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit medlem sedan 2025-08-17 men har spelat fivem i snart lite mer en 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på avena och fjällen men även har på unive 2 gånger

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag kan jobba överallt
 
Tillbaka
Top