Antagen .miloooz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.miloooz

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Servervakt
Meddelanden
80
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad heter du på discord? .miloooz

Ange ditt födelsedatum 18 September 2012

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att det låter som ett roligt ansvar och vill hjälpa nya spelare att bli en del av serverns gemenskap men vill även ta en större del av staff teamet och hjälpa till så mycket som möjligt där

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag alltid är professionell och alltid rättvis i beslut samtidigt som jag försöker skapa en så bra stämning som möjligt men även för att jag har bra erfarenheter på servern hos både staff teamet och bara som medlem/servervakt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker att man ska bemöta folk på ett professionellt sätt med mycket respekt som gör att alla känner sig välkomna in på servern men man skall ändå kunna säga till när man tycker att något är fel fast på ett sätt som gör att man känner sig vägleden istället för tillsagd även viktigt att man inte ska bli irriterad utom att alltid hålla sig lugn

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle vilja göra så att roller medlem ska vara lite mer förtjänad med det menar jag att jag vill göra så att vem som helst inte ska kunna bli medlem särskilt när det kommer till muntlig intervju (vet inte om det fortfarande är så men när jag tog min medlemskaps intervju var det typ inga frågor om regler det var lite synd då jag inte kunde vissa regler när jag började spela vilket gjorde att jag fick olika konsekvenser)

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? För att bli medlem på unive tycker jag att man skall vara mogen i sin rp och kunna förlora senarion men tycker även att man skall ha en creativ ide av hur sin rp ska se ut för att göra många roliga senarion men tycker även att det skall vara krav på att man kan regler för att bli server medlem

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? det är såklart ett jätte stort ansvar för att inte släppa in vem som helst på servern och att sr till så att rätt personer får en chans på servern

Hur ser din aktivitetet ut? nu under sommar ledigheten kommer jag vara aktiv nästan hela dagarna men efter sommaren kommer jag komma in runt 15 de flesta dagarna och stänga av 22-22:30 och på helger kanske jag kommer in 13:00 och stänger av runt 02:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? om min ansökan är godkänd är det bara att dra min servervakt

shortlist

Tillbaka