Nekad millis | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

millis

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199210995576/

Ditt Hex-ID: 11000014a8c9f78

Vad är din discord tagg? miileeaaa#8086

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Korrupt, spawnade in vapen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för jag använde mig utav mina tillgångar på ett felaktigt sätt. Detta är något jag ångrar då jag agerade helt på impuls under denna tid då jag hade en jobbig period psykiskt samt fysiskt. Jag skulle gärna vilja berätta för dig personligen Philip men vill inte skriva hela min historia här så alla kan se. Jag vet att det jag gjorde var väldigt fel och att jag inte borde ha gjort det och jag ångrar mig verkligen. Som sagt så ska jag inte använda mitt mående vid denna tid som en offer kofta utan ville bara yttra mig hur det var på en djupare nivå än vad alla visste. Jag ångrar mig något sjukt och hoppas verkligen att vi kan lista ut något tillsammans så jag skulle kunna få komma tillbaka då jag saknar den fantastiska servern så himla mycket. Jag har nu gått till en psykolog och har börjat gå ordentligt i skolan som har lett till att mitt psykiska mående har blivit bättre. Jag ångrar mig verkligen jätte mycket och hoppas att jag kan få en andra chans då jag upplever att de flesta personerna iallafall ska få en andra chans som det sägs i Matteusevangeliet "Ty om ni förlåter människorna deras överträdelser, skall er himmelske Fader också förlåta er. Men om ni inte förlåter människorna, skall inte heller er Fader förlåta era överträdelser."

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att innan jag blev bannad, så hade jag spawnat in vapen på servern, hade det till eget bruk och sålde kanske 5 stycken av dom alla vapen jag hade, samt delade med mig av några av dom till vänner på bekostnad av att behöva lämna hela Unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut inte felaktig ban, men jag vill ändå tror på förlåtelse.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina första och ända ban, var för fail RP, för att jag använde min telefon på sjukhuset när jag under tiden som jag fick vård.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte, då det var en bugg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte ta ut mitt mående på andras bekostnad och det har fått mig att tänka mycket det som jag gjorde under denna tid. Jag har insett hur mycket jag ångrar mig och har beslutat att ändra på mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, det tar den tid det tar.

Senast ändrad:
Vad gjorde du exakt, spawna du in vapen och gav till folk eller va?

Vad gjorde du exakt, spawna du in vapen och gav till folk eller va?
hade det till eget bruk och sålde kanske 5 stycken av dom alla vapen, och gav till några vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka