Accepterad Millee | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Millee

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad heter du på discord? Millee#0258

Vad är ditt hexid? steam:110000134025e85

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vet inte, men när jag sökte till medlemsakp var jag tvungen att vänta i 4h för att få medlemskap, tycker det är för lite. Känner även att jag vill testa något nytt och lugnare efter jag blev staff. Tror jag kan passa och få in nya hög-nivå rpare till servern, kanske nästa staff teamets stjärnskott.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag visar engagemang i saker jag gillar, jag har varit support ansvarig och medlemskap ansvarig och support ansvarig är nästan samma sak, jag klarar av att neka och godkänna folk och jag lyssnar bra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Ja trevligt, man ska visa ett gott intryck och inte ta intervjuer om man tex är på dåligt humor skulle jag säga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man rpar seriösare, att de är mycket mera finare, och att medlemmarna är trevliga mot varandra och att de har planerade mål

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Seriösa rpare som visar engageamng och gillar unives gemenskap, inga lallare och de ska kunna reglerna väl.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag är som grunden typ, jag släpper in folk och det driver vidare de till att få bättre jobb och mer behörigheter så rpn går runt kan man säga.

Hur ser din aktivitetet ut? helger och andra lediga dagar som lov: 13:00 till typ 02:00, skolan 15:00 till 21:00 utan pauser och annat som kan komma i vägen

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar enbart på unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? najjjjjjj

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka