Nekad MilleBoy | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Miliam

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2009

Vad heter du på discord? M!LLE#1866

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15.00-21.00 på vardagar på helger: 11-03.30 men inte säkert att jag spelar hela tiden därimellan

Hur länge har du spelat på Unive? sedan ungefär 2020 november eller december

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle försöka göra mycket som banna de som inte sköter sig som lall och sånt. jag skulle göra saker i rätt läge. men jag skulle ändå inte visa eller tro att jag är något och tro att jag har makten utan bara fortsätta min karaktärs gång men kunna banna folket som inte sköter sig bra. jag skulle försöka allt jag kan till att göra staden bra och jag skulle ta mer ansvar för vad både jag och andra gör för att veta om det är rätt eller fel.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag spelar bara på unive men vad som får mig att vilja bli det är mina tankar som jag får när jag ser personer klart och tydligt göra stora misstag. jag tänkte extra mycket på hur bra det skulle vara för mig som träffar sådana personer minst 5 gånger om dagen som tex igår blev 5 av mina bilar stulna av samma person och han rdma mig det äe ju både rdm och suntförnuft för han snodde det framför mina ögon och då tänkte jag på servervakter och sånt och vad som skulle hänt om jag var en i den situationen. har tänkt mycket de senaste dagarna och veckorna på det om servervakt för jag träffar lallare och folk som såhär sunt förnuft och därifrån kommer tankarna till servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? hålla rpn i styr. hjälpa alla som har problem. och jag skulle såklart ta mer ansvar för vad andra och jag själv gör. jag skulle se till att folk beter sig bra och att de får sina problem lösta. skulle få bort så mcket lallare som möjligt och massa sådana som inte är roliga att ha i spelet. jag tror även att jag skulle veta om jag gör rätt eller fel och om andra gör rätt eller fel.

Varför ska just du bli servervakt? för jag är väldigt aktiv och jag har koll på reglerna och skulle verkligen jättegärna hjälpa till mer på servern. jag har hyfsat bra koll på kommands som används av servervakter. jag skulle tänka på mitt ansvar och fixa så mycket som möjligt som att jag skulle inte bara lämna en RDMare bakom mig utan jag skulle fixat det först. jag skulle även veta vad jag håller på med antar jag och hoppas jag.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att hålla bättre och bra RP på servern som jag märker händer att det absolut inte är och jag vill kunna göra något åt att någon gör någonting mot serverreglerna. jag vill också bli det för att hjälpa servern att få bort alla lallare och sådana som förstör RPn och servern. jag har också spelat på servern ett bra tag och nu känner jag att jag vill kunna hjälpa mer och ta mer ansvar på servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan ganska så många och det finns några jag inte vet vad de betyder men /revive (ID) /kick (ID) (Anledning) /svban (ID) (Anledning) och sen /togglename /toggleid och sen kan jag inga fler emn de 2 sista vet jag ej vad som menas med har bara hört det från min kompis som är servervakt

Är du whitelistad på serven? ja det är jag!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad 2 gånger för fail RP när jag var fullt ny här och jag kommer inte ihåg vad jag hade gjort men jag hade ingen aning om nån RP då och sen en gång råkade jag hålla in voice-chat knappen och pratade ooc så jag blev bannad för ooc.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive!:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka