Nekad MilleBoy | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Miliam Fendrik

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2009

Vad heter du på discord? M!LLE#1866

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardag ungefär 15.00-21.00 helgen minst 4-5 timmar från 10.00-03.30 ungefär.

Hur länge har du spelat på Unive? vet inte exakt men ett halvår kanske typ. även varit whitelistad minst hälften av tiden.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle fortsatt spela som vanligt men jag skulle ju absolut kolla mer noga om någon inte sköter sig men jag kommer fortfarande inte åka runt bara för att hitta någon som inte gör det men om jag vet till 100% så skulle jag kicka personen och om jag skulle ha videobevis eller så så skulle jag kunna banna de med hjälp av högre rankade på servern. men jag skulle bara fortsätta vara min karaktär och inte tro att jag är något som har massa makt utan bara ta det vanliga sättet att spela och rpa på.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag spelar bara på just unive så lite därför. men vad som fått min tanke att bli en är för att nu när jag inte är en servervakt så vet jag att många missköter sig och då tänker jag på servervakter och andra sådana roller och då börjar man också tänka såhär att man kanske kan ta chansen och göra en ansökan eftersom jag så ofta träffar sånna personer, då kan ju jag lösa det genom en /kick men det gör jag endast och får jag endast när det är glasklart att de gjort något fel. unive är mitt hem och gett mig mycket så blir jag servervakt ska jag ge bra tillbaka.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag tror jag kan fortsätta vara den karaktär jag är och inte tro att jag har för mycket makt och jag kommer hjälpa så mycket jag kan. jag kommer öva in alla kommands så jag kan dem till när det behövs för det kan behövas gå fort om det är riktigt illa med rpn eller reglerna men inga bans för något sånt har inte servervakter tillgång till. jag kan även också reglerna så jag vet när någon gör något fel. jag kommer kunna göra unive till en bättre plats genom att jag är inne mycket och mycket ofta så jag kommer stöta på många som inte sköter reglerna och så och ju fler som blir kickade eller bannade ju fler kan inte fortsätta antingen förstöra eller fortsätta med sina dumheter som inte är okej.

Varför ska just du bli servervakt? för jag är ofta inne och länge inne och jag kommer göra så mycket jag kan med sådana personer jag tidigare nämnt. har inte så mycket mer att säga än att jag kommer ju bara göra det jag får och i rätt lägen typ som om jag ska reviva måste det vara tillåtet i läget och om jag ska kicka måste det vara väldigt illa också och sp kan man säga kicka som en varning för de kan gå in igen men de vet att det tydligen var fel av de.

Varför vill du bli servervakt? för att kunna göra staden till en bättre plats och för att jag träffar ofta personer som inte sköter sig som jag både vet är fel och är typ störande och irrierande när man vet att de vet att de inte får göra så egentligen. finns inte så mycket andra förklaringar till varför jag vill bli servervakt det kan väl vara att jag är kriminell och då kanske det kan kännas bra att vara servervakt för jag har sett personer som inte följt reglerna eller rpn så bra under scenarion, och då har man fått iden om servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? inte så bra än sålänge men jag kan några som /revive (ID) som används när någon har dött under situationer som de inte ska dö eller det varit något ooc som råkat hända och så blev det så antar jag och sen /kick (ID) när någon gjort ett fel och man måste varna genom att kicka ut. sen finns det andra som jag inte vet vad de betyder riktig vet bara vad de heter /toggleid /togglename

Är du whitelistad på serven? ja och jag har varit det ett riktigt bra tag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad runt 3 gånger och två av de var när jag var nybörjare och det var att jag pratade ooc för jag var helt ny och visste inte ett skit om det och den sista gången var att jag tog fel bil och märkte inget och sen blev jag bannad för suntförnuft och då kom jag på att det var inte min bil.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive och har aldrig kört på någon annan och kommer inte göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka