Inaktuell MilleBoy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MilleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Miliam

Vad heter du på discord? M!LLE#1866

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vet att många som ansöker och väntar på intervju väntar på svar alldeles för länge och frågar efter ansvariga i icke medlem chatten på discord servern och då tycker jag synd om de att de aldrig får sin intervju och jag vill hjälpa till med det och det skulle vara kul för mig att vara medlemskapsansvarig då jag får träffa mycket nytt folk då och jag ansöker om ansvarig för det då av mest den anledningen jag precis skrev och lite också för jag vill att det är roligare om fler är medlemmar för då finns det mer personal på alla jobben och de krävs RP för att vara medlemmar och då höjs RPn på servern om de är tvungna att ha det för att bli medlem. jag ser också att måååånga ansöker till medlem och då vill jag hjälpa till att kolla de ansökningar och antingen godkänna eller neka.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag är inne väldigt mycket och kommer ta mycket tid på att kolla och svara på medlemsansökningar och ta intervjuer med de sen. jag kommer vara trevlig på intervjun och inte skrika på de eller kalla de typ sämst om de inte vet vad reglen är för något och klarar de inte intervjun så säger jag vänligt att han/hon tyvärr inte blev medlem eller godkänd att man säger grattis du klarade intervjun och inte ba ger dem rollen o sticker. jag kan alla regler riktigt hårt i huvudet också så jag vet vad jag ska fråga för regler och vad jag ska ha för svar för en godkänd intervju. och för jag kommer hjälpa till som medlemskapsansvarig och hjälpa icke medlemmar med svar på ansökningar och intervjuer och det behövs fler verkar det som för många frågar efter de hela tiden och då är jag en bra att ha som ansvarig för det då jag kommer göra ofta mitt jobb med de ansökande.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska vara trevlig och vänlig och inte kalla de för dåliga saker om de inte lyckas för att vi tycker att de är sämst eller så utan man ska vara snäll och säga att de tyvärr inte klarade det men försök gärna igen och man ska börja med att säga hej kan man göra och man kan fråga sen om det är något mer de vill ta upp och man ska vara vänlig och trevlig och allt det där för då känner de sig nog mer välkomna på intervjun.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? RPn blir högre då fler kan ha bättre jobb och det blir mer arbetare och då kanske det alltid finns hjälp till det man behöver hjälp till. en medlem får mer fördelar och möjligheter som att de kan slåss och då kan man inte ge en helt ny typ lallare för de kommer bara att slåss med alla och kan han reglerna slåss han inte. och medlems rollen kan ge mer och bättre och roligare jobb som också kan hjälpa till i staden och då har de mer möjligheter i staden. hoppas jag skrev hyffsat rätt förstår inte riktigt frågan.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag tycker alla medlemmar på Unive ska kunna iallafall grundreglerna för det är det viktigaste. kan de inte grundreglerna kan de inte vara medlemmar enligt mig för det kommer inte funka då om ingen kan reglerna men de har ändå rättigheten att göra felet som inte ska hända. och de ska kunna hjälpa andra spelare på Unive genom deras jobb som typ att de kan hjälpa som polis eller laga deras bilar på mekonomen alltså att de är med och utvecklar och hjälper till mer på servern än och bara lalla runt och inte kan göra nått.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att jag ska vara aktiv på forumet och kolla ansökningar mycket ofta så inte alla ska behöva vänta och jag har också ansvaret att kolla att de kan reglerna och om de kommer göra rätt saker för servern och ansvara för att godkännandet eller nekandet på ansökningar eller intervjuer blir riktiga. jag har också ansvaret att ta deras intervjuer och inte bara sitta och godkänna och neka och skita i intervjuer för att jag inte orkar.

Hur ser din aktivitetet ut? asså på lov som nu kan jag spela från ungefär 12.00 eller tidigare eller senare till ungefär 03.00 eller tidigare eller senare och jag spelar inte hela den tiden för man är ju mycket iväg och badar eller på nån resa eller så och på skoldagar kan det vara från ungefär 15.00-16.00 till typ 22.00 och det beror på hur det ser ut i skolan då. på helger för att inte vända på dygnet för mycket på vanliga veckor utan lov då kan det vara från kanske 11.00- 02.00 och fortfarande kanske inte hela den tiden däremellan. och sen vet man ju aldrig om skoltiderna blir längre eller kortare nån gång eller om jag går upp tidigare eller senare eller lägger mig tidigare eller senare men det här är hur det ser ut nu typ hela tiden på det senaste.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan server och tänker aldrig göra och har aldrig gjort för Unive är mitt hem.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inte för tillfället. tar jag upp nån annan gång och nån annan stans om det är något :)

Senast ändrad:
+rep mogen grabb som säger vad han tycker!

DISCORD: PN14#1234

Tillbaka