Nekad Mille2010048 | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille2010048

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Millian

Vad heter du på discord? riktigamille

Vad är ditt Hex:ID steam:110000158a5554f

Ange ditt födelsedatum 24 September 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer kunna vara aktiv från 2-8 timmar per dag ca

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem typ 1 år på unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 3 gånger jag kunde inta ta skärmdump. Men jag blev bannad för 3 år sedan när jag inte kunde rpa sedan dess har jag lärt mig hur man spelar rp.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har i uppgift att kolla så att alla spelare sköter sig på serven. Om någon bryter mot en regel så kan en server vakt kicka denna person som utför detta regelbrott. Om han skulle göra om brottet så kontaktar man en högre staff så får dem banna han. Jag skulle säga att en server vakt är vad det låter som att man håller vakt på spelarna så att dem inte utför regelbrott. En server vakt får bara kicka någon om dem utför regelbrott en server vakt får inte banna någon eller använda liknade. Man får inte använda /revive eller /noclip.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att hålla koll så att spelarna utför sin rp på rätt sätt. Jag vill vara med i servervakts teamet för att jag känner att jag kan ta ansvara för denna uppgift. Jag vill lära dem som inte kan rpa att rpa. Jag kommer bidra med bra servervakts ansvar. Jag vill kicka dem som bryter mot regelbrott på serven och lära känna hela teamet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara korrupt är att man använder sin servervakts roll fel om man använder den fel så är man en korrupt servervakt. Att abuse,a är att man använder sin roll för att vinna ett scenario t.ex iom man kickar någon när den är påväg att skjuta dig.

Nekad.

Anledning: Du behöver ha haft medlemsrollen i 30 dagar (Du fick den 2025-01-17).

Du får ansöka igen 2025-02-17.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka