Ej Antagen Lasse Björkman | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pewpew

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
87
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? pewpew6895

Vad är ditt Hex:ID https://steamcommunity.com/profiles/76561198788194907/

Ange ditt födelsedatum 21 November 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet kommer vara riktigt hög. De dagarna som jag är som mest inaktiv är måndagar och onsdagar, för då har jag träning. Men såklart att jag KAN spela de dagarna som jag sa, bara att inte lika stor aktivitet då. Också om det förekommer läxor eller prov. Annars så ska aktivitet se en stor del. Mer än 3 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i cirka 2 och halv månad.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Skärmbild 2026-02-18 101138.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har som uppgift att kolla andra medlemmar om de skulle begå regelbrott, så att man kan tillkalla staff som är högre uppsatt så de kan ta åtgärder. Kan också till exempel vara att se till så personerna inte bär på masker i sjukan, eller i allmänna platser. Också se till så de inte begår regelbrott eller annat.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner att servervakt känns både kul, och mycket samarbete samt snack. Vill börja smått som server vakt och sedan nog röra mig uppåt mot staff. Känner att jag kan ta ansvar, gillar att samarbeta och bra kommunikation.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom server vakt, kan till exempel vara att du ser någon göra regelbrott, men istället för att tillkalla staff eller annat eller säga åt spelaren så vägrar du och låter den vara. Kan också vara att reviva sin kompis som ligger död, bara för att vi känner varandra och tror att det ej kommer tas åtgärder på det. Att abusa inom server vakt kan innebära att du kickar så många du ser, eller för de kommer skjuta dig och att du vill unvika det. Kan vara samma att tempbanna eller kicka som sagt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka