Nekad Mille TR | Ban överklagan [MediaMarkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille69

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/gtnq-pbvb

Ditt Hex-ID: steam:11000014d9ba0e0

Vad är din discord tagg? Milsjo TR#2513

Vem var det som bannade dig? Mediamarkt

Hur lång tid var din ban? 2 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall, slåss typ

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lallade lite vi sprang efter en laglig ordningsvakt, som kallade alla hundar och andra fula saker, jag valde då att nita till han för jag orkade ej med hans dåliga attityd, det kan vara en anledning, till att då media valde att bann mig annars vet jag tyvärr inte varför!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi jagade en korrup Securitas vakt som använda sin teaser och batong som en abuse, han kallade oss hundar och massa saker som en ordningsvakt ej ska kalla civilare för därför valde jag att slå han så han skulle skärpa sig men jag fick en ban!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Till och från enligt mig asså jag gjorde det min karaktär skulle göra, Clark(min karaktär) Han hatar folk som är stora i munnen så jag slog han och det resulterade i en ban, vilka jag ej är nöjd med så jag gör en ban överklagan

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad en gång, när min autoklicker drog igång i en klädbutik så jag slog till min kompis en flertal gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slagit till han jag kunde tänkt mera inom suntförnuft så skulle det ej resultera i en ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ej slå till någon hur arg jag än blir för att det slutar alltid så jävla dåligt,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Nekad. Han använde inte sin batong och taser som abuse? Han tog fast din kompis, du bar upp honom på EN MOTORCYKEL sen släppte du han i luften, han eskorterade din kompis bort sa åt er att avlägsna och ni lyssnade inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka