Nekad Mille. | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille.

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198773303199/

Ditt Hex-ID: steam:11000013075f79f

Vad är din discord tagg? millian0079_69113

Vem var det som bannade dig? DJ

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-31 010456.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var efterbliven och tog ut vapen från beslaget. Sedan hade jag dem i mitt inventory en längre stund. Sedan såg han det och banna mig. Jag var helt efterbliven och kommer inte göra om de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget mer än att han såg att jag hade dem på mig och han bad mig hoppa support. Jag hoppade support och han förklarade att jag skulle få ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var efterbliven och dum och tog vapen ur beslaget. Jag gjorde fel för att jag hade inte lagt in pistolerna i beslaget efter jag tog dem. Så det är jag som gjorde fel. Tänkte inte på att jag hade dem på mig i över huvud taget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ej blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lagt dem i beslaget. Inte så mycket mer. Och inte ta vapen från beslaget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid lägga in vapen i beslaget så fort jag har tagit dem. Och inte ta vapen från beslaget.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka