Accepterad Mille. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille.

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198773303199/

Ditt Hex-ID: steam:11000013075f79f

Vad är din discord tagg? millian0079_69113

Vem var det som bannade dig? DJ

Bild på banmeddelande: 113094-0e1fc59894b63000801675653dcecbc4.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för korruption inom polisen eftersom jag tog vapen ur beslag som jag inte fick ta. Jag förstår mitt fel och kommer inte att göra om de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i polisens beslag och tog vapen därifrån. Jag tänkte inte riktigt på att det räknades som korruption och efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var i tjänst som polis och var inne i beslaget. Jag tog vapen därifrån utan tillåtelse och utan anledning. Jag fattade inte i stunden hur allvarligt det var och gjorde det mest utan att tänka efter. Jag förstår mitt fel och kommer inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta vapnen ligga kvar och fråga högre polis eller staff om jag var osäker. Kort sagt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig efter mitt fel och förstår att jag gjorde fel. Kommer inte att göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka