Nekad Milkey | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milkey

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198884038518/

Ditt Hex-ID: 1100001370fa776

Vad är din discord tagg? slisketmilkey#9872

Vem var det som bannade dig? Complain

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-14 231908.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingenting hade jag gjort fel har klipp på vår konversation, mellan mig och Complain innan han banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. gjorde /report och höll på chatta med admin (complain) och frågade om jag kunde få ress på grund av att det inte fann nån ambulans inne i servern. sen så råna han mig och sa tyvärr kan inte hjälpa dig. sen så sa jag till honom varför råna du mig och han börja säga tryck e och rpa på det så sa jag ja okej men då kan min vän ba komma o hjälpa mig ju. sen fråga han hur ska han veta vart du e o jag svara på samma sätt som du visste vart jag var (när han råna mig). han fortsatte säga hur ska han veta o svara frågan. så sa jag kan ju skriva till han som jag gör dig + han var där då jag dog. sen så banna han mig bara utan att något faktisk hade hänt ( skrev aldrig till en vän heller som jag sa till han i början hade inga vänner inne)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var felaktig ban och han har inte rätten till att banna mig utan anledning hade inte gjort något fel. det är en uttråkad person som missbrukar sin makt i spelet. 10 dagar för ingenting jag fick inte hjälp hade inte en vän som kom o hjälpte mig och inget hade hänt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte sist jag blev bannad var länge sen men ja jag har tagit lärdom av alla tidigare banns och är väl medveten om jag gjort fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingenting. att inte just Complain skulle svara min report

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej inget alls för jag hade inte gjort nåt fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka