Accepterad MILK_snape | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MILK_snape

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121527803/

Ditt Hex-ID: 1100001453773fb

Vad är din discord tagg? MILK_snape

Vem var det som bannade dig? Forsgern32

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-16 003925.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev en ful ska i ooc "inge rasistisk saker" till en staff

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade kör runt på unive och bara chilla, jag såg att jag var tvung att tanka min bil för jag hade typ 8-9 liter kvar. när jag vad vid coop utan för paleto bay så hade jag typ 6 liter kvar så de var akut att tanka så jag stanna och tanka men sen så ser jag en maskerad person med vapen och för lite panic. Personen går upp till mig och frågar vad jag gör jag säger att jag ska tanka sen så blev jag kickad av Forsgren 32 och jag blev inte syr då jag blev bara lite arg sen när jag kom in igen så var min bil borta och de va då jag blev sur för de hade nyss varit en omstart så jag skulle inte få tillbaka min bil, mest jag står vid affären så kommer två kompisar upp till mig och frågar om jag va en gissa och jag sa nej sen hoppa jag in i deras bil och förklara vad som hade hänt i ooc chatten och var sur och jag kunde inte rpa på att inte vara arg för jag svin arg när vi kom fram till stan så kan en kompis mig pengar till att hämta ut sin bil en var jag inte sur något mer. jag skrev de jag skrev på lite skoj men

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var jag som gjorde fel jag skulle inte ha sagt de jag sa jag skulle bara bita ihop och inte bry mig för de ju liksom bara ett spel men om forsgern inte skulle dv min så skulle inge av de hända men jag för nu varför man dv när jag fick prata med han eller vem de va som sa att jag förstörde ett sicario

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad för staff diss innan och jag har lärt mig hur grova straff man kan få och de kommer inte hända igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja. jag skulle inte ha regera på samma sätt jag skulle bara ha bitit ihop och tänka de är bara ett spel och kanske sluta spela på någon timme

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja,det har jag verkligen gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, det har jag gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka