Nekad Milian250 | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milian250

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199587874301/

Ditt Hex-ID: steam:1100001610355fd

Vad är din discord tagg? Milian250

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-10 171559.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bröt mot regeln fear rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag o mitt göng åkte ut o sen kom block apes o jagade oss sen pitade dem oss så våran bil gick sönder sen sprang jag ut o sköt en kille sen sprang jag vidare o sen blir skuten i benet så jag ligger ner sen kommer en block apes grabb fram o riktar då ställer jag mig upp o skjuter han...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker jag gjorde fel att jag bröt mot regeln fear rp men vill också till lägga inte bortförklaring att block apes pitar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för att jag slogs inne på mekko då lärde jag mig utav det att jag inte ska slås inne på allmäna platser

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det ända jag skulle kunna göra annorlunda är att värna om mitt liv och inte ställa mig upp o skjuta direkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag inte ska bryta mot regeln för att om jag gör det så kommer man få indraget krim o ban . så jag kommer aldrig göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka