Nekad Milian2345 | Medlem ansökning [Myguyb8]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milian2345

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milian

Vad är ditt discord namn? Milian2345

Vad är ditt födelsedatum? 19 november 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Milian Freppe 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig hjälpsam klok

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min bakgrund är att jag är byggare och fattig och jag vill bli kriminell i framtiden

Vad kan du bidra med till serverns RP? inte bryta mot reglerna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska ha kul i både vinster och förluster

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag bröt mot ooc och jag har lärt mig att man inte ska gå fram till någon och fråga vilken knapp man ska göra ngt på och istället använda den lokala ooc chatten

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM powergaiming Copbait NLR Fearrp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är aktiv ganska mycket

Hej @Milian2345 !
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP?
Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de

Vad är ditt namn i verkligheten? Milian

Vad är ditt discord namn? Milian2345

Vad är ditt födelsedatum? 19 november 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Milian Freppe 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig hjälpsam lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min bakgrund han växte upp i stockholm och levde fattigt hans pappa slog honom och bråkade hela tiden. Han var deprimerad han hade svårt i skolan han hade dåliga betyg och bråkade med lärarna. han började umgås med fel personer och börjar sälja droger och hamna i den kriminella världen. Han märkte hur mycket pengar han fick så han började ta det på allvar. han fortsätter med det här och tänker forsätta va kriminell i framtiden och känna massa pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket jag lallar aldrig och lyssnar på alla regler och kommer att köra på servern länge och jag kommer ta rp seriöst

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man måste inte vinna ett scenario för att ha kul alltså man ska spela för att skapa ett roligt scenario för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag bröt mot ooc och jag har lärt mig att man inte ska gå fram till någon och fråga vilken knapp man ska göra ngt på och istället använda den lokala ooc chatten

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM powergaiming Copbait NLR Fearrp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är aktiv ganska mycket

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Ej tagit sin interju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka